کد مطلب: 306657
برادر شهيدان نصيري:
پيروي از ولايت رمز پيروزي کشور است
تاریخ انتشار : 1403/07/06 12:36:07
نمایش : 21
برادر شهيدان قاسم و خدامراد نصيري گفت: همانطور که در دفاع مقدس رمز پيروزي رزمندگان پيروي از ولايت بود، امروز نيز پيروي از ولايت‌فقيه و تکيه بر آرمان‌هاي شهدا رمز پيروزي و سربلندي کشور است.
به گزارش هفت چشمه؛ همتعلي نصيري برادر شهيدان قاسم و خدامراد نصيري در گفتگو با «جهانبين نيوز»، ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره همه شهدا، هشت سال دفاع مقدس را گنجينه گرانبها براي مردم ايران دانست و اظهار کرد: اتحاد و همدلي و پيروي از ولايت‌فقيه باعث پيروزي ما در مقابل کفر شد و امروز نيز در اين شرايط سخت بايد جنگ هشت ساله را الگوي خود قرار دهيم.

نصيري افزود: همانطور که در دفاع مقدس رمز پيروزي رزمندگان پيروي از ولايت بود امروز نيز پيروي از ولايت‌فقيه و تکيه بر آرمان‌هاي شهدا رمز پيروزي و سربلندي کشور است.

وي تصريح کرد: هشت سال دفاع مقدس يادآور رشادت‌ها، پايمردي‌ها و شهادت‌هايي است كه جوانان ايران اسلامي رقم زدند و اين انقلاب به عنوان انقلابي مردمي با محوريت اسلام به الگويي براي كشورهاي منطقه مبدل شده‌ است.

برادر شهيدان قاسم و خدامراد نصيري عنوان کرد: بي‌ترديد دوران دفاع مقدس و مقاومت و دلاوري رزمندگان اسلام يكي از پر افتخارترين و درخشان‌ترين برگ‌هاي زرين تاريخ ايران است، تاثيري كه اين دفاع مقدس بر حفظ و توسعه ارزش‌هاي اسلامي در جهان امروز بر جاي گذاشته هرگز فراموش نخواهد شد .

نصيري يادآور شد: مردم ايران با برخورداري از رهبري توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگيزه‌هاي ديني و ملي در مقابل دشمن متجاوز به پاخواست و صحنه‌هاي زيبايي از وفاق ملي را به نمايش گذاشت.

انتهاي خبر/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg